loading...
خنده ی تنهایی
مهدی سالاری کیا بازدید : 7 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

شادمهر میگه:
میخوام برم پا ندارم
میخوام نرم جا ندارم
خو لامصب زنگ بزن بهزیستی یا کمیته امداد بیان یه فکری به حالت بکنن

 

یه بارم دیدم برای یه دختره BMW بوق زد ولی دختره
ﺳﺮﺵ ﻭﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﮔﻔﺖ :ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﺑﺮﻭ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ
ﺍﻭﻣﺪﻡ

 

 

لطفا هرکی هر ایرادی در من میبینه بگه تا بزنمش
والا
من چه ایرادی میتونم داشته باشم؟
من به این خوبی
اینقدم انتقاد پذیرم تازه

 

ایرانسل عزیز
من صبح تا شبش کسی رو ندارم که بهش زنگ بزنم تو اومدی با هدیه دادن تماس رایگان در شب نمک رو زخم ما بپاشی؟؟؟
برو از خدا بترس

 

همیشه گوشیم که زنگ میخوره میزارم چندثانیه بگذره بعدجواب میدم
ایطوری فکرمیکنن ماهم کاروزندگی داریم

 

به حیف نون میگن چرا اخبار طولانی شد؟ میگه :فکر کنم قسمت اخرشه

 

به غضنفر گفتن :شیرین تر از عسل چی خوردی؟ گفت :ترشی مفتی

 

جا داره همینجا اعتراف کنم بچه که بودم اسباب بازی هامو تو باغچه میکاشتم تا درخت اسباب بازی در بیاد تا حالا که خبری نشده فکر کنم باغچه مون خرابه

 

داشتم با خواهرم تلفنی حرف میزدم ، بچه هاش هی‌ میومدن از هم شکایت میکردن
خواهرم ام برگشت بهشون گفت : دارم تلفن حرف میزنم ، برین همدیگه رو بزنین !

 

همه مخترعین میرن بهشتبه جز مخترع زنگ ساعت! خدا ازش نگذره

 

والا من از هردستی میدم با لگد پس میگیرم.
الکی میگن که از هر دستی بدی با همون دست پس میگیری..
فکر میکنن ما خریم

 

من اگه موقعیتش بود به هیچ وجه دوس دختر مجید خراطها و آرمین ۲afm نمیشدم
لامصبا فقط کافیه یه روز جوابشونو ندی…… آبرو برات نمیذارن

 

یشب خوابم نمیبرد جوری که فقط مغزم بشنوه گفتم:خب یه کتابی بیارم بخونم
اصلا بیهوش شدم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خیلی خوش اومدین به وب خنده ی تنهایی دقایق خوشی رو براتون آرزومندم برای استفاده از تمام مطالب میتونین عضو بشین برای دیدن کامل مطالب هم به ادامه ی مطالب برید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بدترین روزت چه روزی بوده؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 123
  • بازدید کلی : 2,080
  • کدهای اختصاصی