loading...
خنده ی تنهایی
مهدی سالاری کیا بازدید : 15 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

روزهاي دلتنگي راتيک نزن در تقويم دلت!

اگر تيک بزني،همين تيک ها...

آتش ميزنند تقويم سالت را...

******

دلم مي گيرد! وقتي مي نويسم فقط براي تو ولي همه مي خوانند الا تو ?

******

براي خودت زندگي كن...كسي كه تورا دوست داشته باشد با تو مي ماند،براي داشتنت ميجنگد اما اگر دوست نداشته باشد به هربهانه اي ميرود

... .

 

دنياي عجيبي شده است . . .

براي دروغ هايمان ،

خدا را قسم ميخوريم ،

و به حرف راست که ميرسيم ؛

مي شود جان ِ تــو

******

گاهي وقت ها چنان دلتنگ ميشوم ک بي تابي ام را هيچ بهانه اي تاب نمياورد...

به خود که مي آيم ميبينم از کسي دورم که بي بهانه دوستش دارم

...

******

بعضي آدما خطاي ديدن ، آدم نيستن

!

******

وقت? ديررسيدم باديگر? ديدمت!فهميدم که گاه? هرگزنرسيدن بهترازديررسيدن است

******

آدم دلتـــنگ ؛

حرف حالي اش نمي شود ….

لطفاً برايش فلسفه نبافيد

… !!!

******

خدايا ساده از خطاهايم بگذر، همان طور که ساده از آرزوهايم گذشتي

..!

******

چه داستان تلخ? است!آن درخت? که من کاشتم اما ثمرش راديگر? برد

......

******

آن لحظه كه فكرش رانميكني،كسي در دوردستها،خاطره خوبيهايت را ورق ميزند .

******

انصاف نيست دنيا آنقدر کوچک باشد که آدم هاي تکراري را

روزي هزار بار ببيني و آنقدر بزرگ باشد

که نتواني آن کس را که دلت ميخواهد حتي يک بار ببيني

******

ديگر کسي مرا ياري نمي کند

زمان دلتنگي

حتي اشکهايم .

******

کار سختي ست دوست نداشتن تو....

بايد براي خودم کار ديگري پيدا کنم

.......

******

شهامت ميخواهد دوست داشتن کسي که هيچ وقت...هيچ زمان...سهم تو نخواهد شد

******

دلتنگي يعني شبي با خاطراتت بهش فکر کني ، بعد شيريني يه لبخند بياد رو لبت و بعد چند لحظه شوري اشکهاي لعنتي …

******

زير چشم آرزوهايم کبود شده...

سيلي محکمي بود باور بي وفايي اش!

******

دلم از نبودت پر است انقدر که اضافه اش از چشمانم ميچکد...

******

خيانت است اما،آنقدر که با يادت بودم با خودت نبودم!!!!

******

يادت برايم همانند قصهء سيگار پيرمرديست که سالهاست ميگويد نخ آخر است!

******

هميشه توي بن بست زندگي همه برميگردن سراغ عشق اولشون اما واي از اون روزي که که عشق اولتم رفته باشه سراغ عشق اولش

******

شايد باهم بودن سخت تکرار شود ، اما به ياد هم بودن را هر لحظه مي توان تکرار کرد

******

آغوش گرمم باش... بگذار فراموش کنم لحظه هائي را که در سرماي بي کسي لرزيدم.

******

گرچه ما خوابيده ، اندر سايه ايم ؛در رفاقت تا قيامت ،پايه ايم /با رفيقان از ازل ،دست رفاقت داده ايم ؛در مرام ما نكن شک ،گرچه دور افتاده ايم /

******

گفته بودم لب ترکني

ميميرم برات

اما

نه اينکه لب هايت با لب هاي ديگري تر شود!!!!!!!

*******

به تاوان اينکه شکستند دلم را

ميشکنم دلها را

گناهش پاي کسي که دلم راشکست!!

*******

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خیلی خوش اومدین به وب خنده ی تنهایی دقایق خوشی رو براتون آرزومندم برای استفاده از تمام مطالب میتونین عضو بشین برای دیدن کامل مطالب هم به ادامه ی مطالب برید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بدترین روزت چه روزی بوده؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 2,078
  • کدهای اختصاصی