loading...
خنده ی تنهایی
مهدی سالاری کیا بازدید : 6 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

قـــلــبم را عــــــصب کـــــــــشــــــــي کرده ام...

ديگـر نه از ســـــــــردي نگـــــــــاهي.

مي لرزد...

...

...و نـه از گرمــــــــي آغوشــــــي

مــــــــي تپد..

******

آخر قصه ي ما را همان اول لو دادند!

همان جايي که گفتند: يکي بود، يکي نبود...

******

دلتنگي يعني:

روبروي يک دريا ايستاده باشي...خاطره يک خيابون خفه ت کنه

 !هزار کلمه در جاي خالييت ريختم اما پر نشد........... ب گمانم از جنس بي نهايتي.....

******

 

دلم ميخواهد تمام باورم را برايت بفرستم تا باورکني بي تو بودن کار من نيست.......

*******

گاهي حتي جرات نميکنم پشت سرم رو نگاه کنم که ببينم جام خاليه يا نه....!

*******

دوست داشتنت هوس نيست که باشد و نباشد

نفس است

تا باشم ..............تا باشي

******

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران

رفتم از كوي تو ليكن عقبت دل نگران

ماگذشتيم و گذشت آنچه تو برما كردي

تو بمان بادگران واي به حال دگران

******

حـالا کـه ميـخـواهـي بـروي لطفــا قـدمـهـايـت را تنـدتـر بـردار ...

دلـم را فـرستــاده ام دنبـالِ نخــود سيـــاه . . .

******

بزرگترين متهم تلريخ کسي که ندونه قلبش واسه کي ميزنه

******

يکبار هم وقتي منتظرت نيستم سراغم بيا..

بگذار خيالم غافلگير شود..!

******

تشنه ام ناجور...تشنه ي تو...مهربوني هاي تو...

يا حداقل براي اينکه نپره تو گلوم...

تشنه ي يه کوچولو اهميت بيشتر از سمت تو!!...

******

دوستت دارم خموش و خسته جان باز هم لغزيد بر لبهاي من

ليک در سکوت نيم روز گم شد از بي حاصلي آواي من

******

تو را مرور مي كنم تاخاموشي مان نشان از فراموشي مان نباشد!!!

******

بالا تر از عشق عادت است هيچگاه كسي را كه به تو عادت كرده رها نكن.......!

******

زير سايبون چشمات تو شبستون نگاهت ، يه جايي گوشه اشکات مچ عشقتو ميگيرم ، بين پاييز و زمستون انتظار و نم بارون ، ميون نامهربوني تا بخواي برات ميميرم .

******

به آن و اين نزن، درد تو عشق است

دم از تسكين نزن، درد تو عشق است

صداي تلخت از چرك هوا نيست

پني‌سيلين نزن، درد تو عشق است

******

به دنبالت مي آيم حتي اگر سهمم،

فقط قدم گذاشتن در جاي پايت باشد.

******

نکنديوسف عمرم رودازمصرخيالت/بازآواره تنهايي چاهم بکني.

******

ين روزها

همه چيز بوي تو را دارد

حتي هوا...

آنقدر زياد که دوست دارم...

رگهايم هم احساست کنند...

******

سلامي کن...!

به خداحافظيت قسم دلمــ برايت تنگ شده...

******

 

سکوت من هيچگاه نشانه رفتارم نبود!من اگر راضي باشم با شادي ميخندم تو مقصري اگر من ديگر من سابق نيستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خیلی خوش اومدین به وب خنده ی تنهایی دقایق خوشی رو براتون آرزومندم برای استفاده از تمام مطالب میتونین عضو بشین برای دیدن کامل مطالب هم به ادامه ی مطالب برید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بدترین روزت چه روزی بوده؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 2,041
  • کدهای اختصاصی